dimarts, 5 de març del 2013

El meu podcast

A continuació us ensenyo el meu podcast sobre el hobby de la fotografia.



Montar aquest vídeo m'ha costat relativament poc esforç, i és pot fer amb unes hores només. L'he editat amb el Windows Movie Maker que segur que teniu al vostre ordinador. Després he tingut de buscar música lliure, que aixó ja és més costós i es el que us costarà més. Després de editar-lo l'he transformat en un format apte per penjar-lo al youtube. Des de allà anem a COMPARTIR i després a INSERTAR, copiem el codi HTML i llestos, ja podem insertar el vídeo allí on vulguem. En el vídeo ensenyo la meva primera càmara de fer fotos i els meus extensos àlbums plens de fotos que he anat guardant des de fa... 5 anys potser. També mostro unes de les meves fotos que em sembla que m'han quedat més bé de totes les que he fet. La música l'he tret d'un canal de youtube on hi pengen música lliure sense copyright, on els compositors de música deixen cançons per fer propaganda d'ells mateixos a canvi de que sigui música lliure.
Si algun dia us animeu a fer un podcast, aquí teniu uns consells. No es gaire difícil i segur que podeu fer-ho si us ho proposeu.
Amb aixo  m'acomiado de de vosaltres i fins una altra!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada